Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data/www/fysiohelmond.nl/www/wp-content/themes/yoo_sphere_wp/warp/systems/wordpress/helpers/system.php on line 61 Deprecated: De aangeroepen constructie methode voor de klasse WP_Widget in Warp_Breadcrumbs is sinds versie 4.3.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan __construct(). in /data/www/fysiohelmond.nl/www/wp-includes/functions.php on line 5476 Deprecated: De aangeroepen constructie methode voor de klasse WP_Widget in Warp_Sidebar is sinds versie 4.3.0 verouderd! Gebruik in plaats daarvan __construct(). in /data/www/fysiohelmond.nl/www/wp-includes/functions.php on line 5476 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /data/www/fysiohelmond.nl/www/wp-content/themes/yoo_sphere_wp/warp/systems/wordpress/helpers/system.php on line 147 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /data/www/fysiohelmond.nl/www/wp-content/themes/yoo_sphere_wp/warp/systems/wordpress/helpers/system.php on line 150 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /data/www/fysiohelmond.nl/www/wp-content/themes/yoo_sphere_wp/warp/systems/wordpress/helpers/system.php on line 311 fysiohelmond.nl Edgar Raimond Hoofdpijnprotocol - fysiohelmond.nl Edgar Raimond

Hoofdpijnprotocol

Freek Foole (manueel therapeut) en Edgar Raimond (psychosomatisch fysiotherapeut) hebben samen een hoofdpijnprotocol ontworpen.     Als u een intake krijgt specifiek voor uw hoofdpijnklachten, dan wordt er door Freek Foole een onderzoek gedaan. Hierna zal hij met u bespreken in welke categorie hoofdpijn uw klacht valt. Er zijn namelijk verschillende soorten hoofdpijn met verschillende oorzaken.   De meest voorkomende zijn: cervicogene hoofdpijn, spanningshoofdpijn, migraine en clusterhoofdpijn.     Na het onderzoek zult u ook horen of uw hoofdpijn wel of niet te beïnvloeden is met fysiotherapie. Als dit wel zo is, dan zult u bij Freek en/of bij Edgar ingepland worden voor een aantal behandelingen.   Uw huisarts wordt op de hoogte gehouden van de resultaten van onderzoek en behandeling. hoofdpijn

QDNA